sâmbătă, 13 august 2016

LUMINĂTOR DE CALE

     Fiecare zi care trece din timpul liniar al dimensiunii 3D, cel perceput de locuitorii Geei acum, îmi întărește credința psiho-mentală că am parcurs deja pe jumătate drumul pentru ascensiunea în 5D.
     Corpul meu, mintea mea, percepțiile mele, sinele meu, toate structurile mele se acordează din ce în ce mai mult la 5D, se aliniază cu frecvența de acolo, din zona unității, din zona celor luminoși. 
     Am ales să mai rămân în zona de existență 3D - 4D doar pentru că sunt unul dintre cei care sunt chemați să susțină și ascensiunea celor rămași în urmă. 
     Acțiunile mele, gândurile mele, dar mai ales transmisiile mele energetice subtile, toate, sunt îndreptate către cei aflați în nevoie. Deși la nivel uman obișnuit eu nu sunt cu nimic deosebit fac toate cele necesare pentru îndeplinirea misiuni. 
     Apar peste tot, mai ales pe internet tot felul de postări, anunțuri, articole și îndemnuri care vorbesc despre noile valuri energetice, noile intervenții din astral al multor așa-zise civilizații extraterestre din alte lumi, stele și planete. Toate aceste informații pot fi și periculoase pentru cei nepregătiți să le primească și care nu le pot descifra doar cu mintea, ei fiind deconectați încă de la inimă. 
     Consider că eu am aici un rol în a ajuta spre decodificarea acestor informații destul de alambicate și complexe, de aceea, am ales să fiu pentru cei care simt că au nevoie un fel de translator, de traducător al acestor informații. Drept urmare, vă anunț pe această cale că puteți aplela la mine cu întrebări și clarificări legate de subiectele abordate de unele site-uri, bloguri și persoane care vorbesc despre valurile ascensionale prin care trece planeta noastră acum și în perioada următoare.
     Este o misiune grea aceea de a fi LUMINĂTOR DE CALE, așa cum eu sunt acum și de aceea, responsabilitatea acestei misiuni mă face să fiu și precaut mai ales în condițiile date.
     Conexiunea cu spațiile și dimensiunile înalte este destul de greu de menținut și de aceea, este necesar să lucrăm permanent. Un antrenament susținut și îndrumat corespunzător ajută pe oricine și dă rezultare imediate. 
     Așadar, vă invit să vă alaturați echipei mele pentru a trece mai ușor și sigur prin experiențe mărețe și înălțătoare.

Vă îmbrățișez cu drag,


Niciun comentariu: