miercuri, 5 decembrie 2018

MISIUNEA CONTINUĂ

                Am intrat în ultima lună a anului 2018 şi iată că am reuşit schimbarea de care am tot vorbit. După ce am lăsat în urmă oraşul Bucureşti care mi-a fost casă aproape 20 de ani, am reuşit să ne instalăm într-un sat de munte. Stările şi sentimentele sunt pozitive şi diferite de cele de la oraş aşa că putem simţi diferenţa, putem transpune altfel în viaţa cotidiană aceste stări şi sentimente.
                Liniştea ne învăluie permanent până la nivele înalte în fiecare zi şi ne dă voie sa ne bucurăm cu adevărat de natura care ne înconjoară. Pădurea cu copacii săi falnici, animalele şi păsările care zburdă libere peste tot, păşunile şi fîneţele pline de viaţă, oamenii mai liniştiţi şi cuminţi, toate acestea nu fac decît să vibrăm la o rezonanţă mai înaltă.
                Schimbarea a fost una radicală şi destul de bruscă, adoptînd stilul de viaţă de la sat după atîţia ani de trai la oraş, mai ales în capitală, se simte aproape în fiecare zi în tot ce faci. Deşi mie nu mi-a fost aşa greu, pentru EA, a fost mai greu. Încă se simte că mai are nevoie de timp şi răbdare, dar mergem înainte. Sîntem acum o familie, e adevărat una mai diferită, dar sîntem mai uniţi şi mai sudaţi în tot ce facem  şi simţim.
                Am renunţat la tot ce aveam şi făceam în capitală pentru a continua proiectul şi misiunea acolo unde am simţit că este locul potrivit. Chiar şi asociaţia SPIRITUL DACIEI va continua să existe şi să funcţioneze de aici, de pe munte de la peste  1000 de metri altitudine, din inima Daciei Eterne.
                În această vară am început să construim casa şi locul de unde vom continua proiectele noastre aşa cum au fost ele create şi prezentate uneori celor interesaţi la acţiunile noastre din ţară pe care le-am avut anii trecuţi. Acum casa este gata de locuit 50% dar din primăvară vom continua să lucrăm pentru a finaliza şi să putem locui şi primi oaspeţi din vara lui 2019.
                Acum am linişte şi spaţiu suficient să pot scrie şi să vin către voi cu prima carte în care veţi găsi cunoaştere şi îndrumare aşa cum am primit-o eu de sus. Pot spune că deşi pare un ritm lent eu spun că totul se dosfăşoară conform ritmului divin şi la timpul potrivit. Aşa că, de azi voi fi alături de voi cu noutăţi şi lucruri bune şi frumoase.
                Să fiţi binecuvîntaţi,
                GHEORGHE VIŞU


Niciun comentariu: