luni, 3 martie 2014

ECOURI.....

     Joi, 27 februarie 2014, a vut loc la Hotel Jasmine din Braşov, conferinţa '' SPIRITUL DACILOR A REÎNVIAT '', organizată de Asociaţia SPIRITUL DACIEI. Lucrările au debutat cu un montaj de muzică şi imagini din filmul ''Dacii'', fapt care a făcut să insufleţească atmosfera şi să ne ducă puţin în lumea şi vremurile lor, ale străbunilor noştri.
     
     Au fost aşteptări şi dorinţe de la toţi participanţii, fie ei în prezidiu ca vorbitori sau simpli asistenţi în primitoarea sală de la Braşov. Dacă au fost ele indeplinite sau nu vom vedea sau auzi de la dumnealor, însă un lucru este cert şi anume că s-a simţit coeziunea în cuget şi simţire exprimate în cuvinte şi gesturi, în aprecieri şi zâmbete care traduceau starea de mulţumire de a fi împeună şi a contribui la un ideal comun fie şi prin dezbateri sau prezentarea unor adevăruri istorice şi spirituale autentice şi de necontestat.
     Lansarea revistei noastre '' Spiritul Daciei'', unde am regăsit şi materialele prezentate de conferenţiarii noştri a constituit de asemenea, un prilej de bucurie şi satisfacţie a unui lucru bine făcut şi realizat cu sufletul, revistă în paginile căreia vom regăsi informaţii veritabile şi utile in procesul nostru de a afla adevărul istoric şi de a ne reconecta la rădăcini, la spiritul străbunilor care au fost în această seară caldă de început de primăvară alături de noi.
    Am fost întrebat cum demonstrez că spiritul dacilor a reînviat, pe ce mă bazez când susţin această teză. Răspunsul meu a venit simplu şi firesc, DA, ei au reînviat din moment ce noi suntem aici, îi invocăm şi îi cinstim prin adunarea noastră şi prin acţiunile şi proiectele noastre. Ne-am trezit şi am început procesul de renaştere spirituală care să ne ducă la renaşterea pe toate planurile.

     Prezentările s-au încheiat, sala însă nu se golea, oamenii nu ar fi vrut să mai plece, au început discuţiile, întrebări şi răspunsuri, dialoguri pe alocuri în contradictoriu însă toate constructive, s-au format parcă grupuri de lucru. Sunt sigur că mare parte din cei care au participat vor veni alături de noi şi vor contribui cu tot ce pot la proiectele Asociaţiei SPIRITUL DACIEI, la proiectele neamului nostru.
     Discuţiile s-au prelungit până dincolo de orele 22 şi chiar a doua zi dimineaţă. A fost o seară minunată, plină de bucurii şi satisfacţia că ceea ce am venit să dăruim oamenilor din Braşov am reuşit. 
    Am plecat a doua zi la prânz lăsând în urmă un grup de oameni hotărâţi să ne fie alături în ceea ce ne-am propus să întreprindem aici şi în toată ţara.
    ECOURI, au fost şi vineri şi sâmbătă şi luni. Cu siguranţă vor mai fi, însă mesajul principal este unul, şi anume, acela că SPIRITUL DACILOR A REÎNVIAT şi ne cheamă la luptă să scoatem neamul urmaş al poporului primordial din prăpastia în care a căzut timp de 2000 de ani.
    Am primit mesajul, am luat aminte şi acum am purces la treabă.

   Vă aşteptăm la următoarele evenimente care vor avea loc lunar.

   NAMASTE,


    

Niciun comentariu: