vineri, 22 iulie 2016

Mergand pe cale in continuare....

     Cand am ales acest drum am stiut ca va fi greu si incercarile vor fi mari si dificile. Am stiut ca vor fi multe ispite care sa ma scoata de pe cale. Am acceptat insa toate conditiile si mai ales dificultatile, indiferent cat va fi sa sufar, o fac pentru EL, pentru Neam, pentru mine.
     Fiecare an a fost deosebit de greu, incercari dificile, provocari complicate, si totusi, am mers mai departe.    
     Desi fiecare an a fost marcat cu multe bariere si blocaje, parca anul acesta, 2016 este cumva special. Da, special. SImt cum toate parca sunt potrivnice, toate sunt blocate, parca nu e nimic de facut. Am parcurs iata deja mai bine de jumatate de an si lucrurile stagneaza pe multe directii. Eu insa ma incapatanez sa merg mai departe, sa raman dedicat drumului meu si caii pe care am imbratisat-o, cauzei si misiunii ce am acceptat-o.

     Trezirea Spiritului Daciei, a spiritului Strabunilor, pastrarea identitatii noastre Geto-Dace, a fost si ramane misiunea mea de capatai, calea de urmat. Am si voi avea alaturi pe toti acei ce sunt treziti si vibreaza la rezonanta acestei misiuni, care au cale comuna cu mine. Numai asa drumul este mai usor si mai frumos, cu frati si prieteni alaturi, cu toti cei de-un neam si sange, de-o credinta si simtire. Numai asa vom reusi sa mergem pe cale pana la capat.

     Fac acum si aici apel la toti cei care simt si sunt pregatiti sa vina alaturi pe acest drum de trezire a Urmasilor Oamenilor, a celui mai maret popor al lumii, Geto-Dacii.

     Asta e calea cea dreapta.

Niciun comentariu: