miercuri, 14 ianuarie 2015

Conceptul de Autovindecare

       În urma experiențelor trăite până acum și a observării atente a experiențelor trăite de alți oameni din jurul meu am identificat că una dintre cele mai mari nevoi actuale este aceea de a fi sănătoși din toate punctele de vedere, fizic, mental, emoțional, sufletesc. Această nevoie vine și din dorința oamenilor de a face o schimbare în viața lor, de aliniere cu noile provocări și experiențe trăite la cote crescute de intensitate.
     Peste tot se discută despre trezire spirituală, noua energie, ascensiune, evoluție spirituală, transformare, așa încât, cei care simt să înțeleagă și să experimenteze acestea caută răspunsuri la întrebări și sunt din ce în ce mai dornici să afle și să experimenteze.
       Am urmat diverse cursuri, seminarii, am citit cam tot ce puteam găsi despre vindecare și tehnici holistice de terapie, proces ce a durat mai bine de 10 ani. Desigur că baza a fost experiența acumulată lucrând efectiv cu pacienții și aplicând tenhicile, procedurile și tot ce acumulasem din sursele mai sus amintite.
      
      Multe teorii, informație stufoasă, complexă și care cere folosirea memoriei active destul de mult, fapt care implică și un timp de lucru extins. Eficiența este bună însă din dorința mea de a simplifica lucrurile și a aduce o eficiență crescută într-un timp mai scurt decât până acum am reușit să concep și să folosesc un sistem simplificat de lucru prin tehnici și instrumente mai simple și mai ușor de folosit. Unul din motive a fost și acela că a venit timpul să dau mai departe oamenilor din cunoașterea și priceperea mea în acest domeniu al terapiilor holistice și vindecării alternative, eu fiind adeptul principiului că ceea ce ai primit ca dar Divin, trebuie să dai mai departe și semenilor tăi fără discriminare. Bineînțeles doar acelora care cer, vor și acceptă ceea ce tu ai de dăruit.
        În acest demers am plecat de la premiza că fiecare dintre noi este capabil să se vindece singur folosind tehnici și instrumente simple care sunt la îndemâna oricui. Îndrumarea în acest caz este utilă și eficientă și de aceea am creeat  acest concept într-un format destul de simplu aducând alaturi de informațiile luate din cursuri și alte materiale primite de mine în perioada de formare, cât și din cărțile citite, viziunea personală.

      OMUL, deține toate calitățile, abilitățile și potențialele de autovindecare. Folosirea lor depinde doar de voința personală și decizia de a face ceva în demersul personal al fiecăruia de a face un salt în calitatea vieții pe care o trăiește.
        Așa că am purces la drum și am adus în atenția celor interesați conceptul de AUTOVINDECARE, pentru a le da curajul să facă singuri schimbări și să aibă curaj și voința de a se vindeca singuri fără să astepte neapărat ajutorul cuiva din afara propriei persoane.
     Valorile de bază în acest proces de autovindecare sunt în primul rând CREDINȚA, apoi încrederea în sine, iubirea de sine, voința, perseverența, curajul. Cultivând aceste virtuți și valori putem face minuni cu noi înșine si de ce nu mai apoi cu ceilalți.


Sursa: din materialul de curs CUM SĂ TE VINDECI SINGUR, cursul de autovindecare facilitat de Gheorghe Vișu, București, 2015.

Niciun comentariu: