marți, 22 iulie 2014

Bazele și fundamentele Școlii Zamolxiene – în actualitate și în perspectivă


Asociația

„ SPIRITUL DACIEI ”


Prezintă :

Bazele și fundamentele Școlii Zamolxiene – în actualitate și în perspectivă
Brașov 23 – 24 august 2014

Ziua I :
Partea I - prezentarea proiectului „SCOALA INIȚIAȚILOR VIITORULUI” – renașterea scolii zamolxiene în Dacia de azi;
Partea II – introducere în cursul de vindecare;

Ziua II :
Cursul de vindecare – tehnici de terapie sacră.
Evenimentul va fi prezentat și coordonat de dl. Gheorghe Vișu, președinte – fondator al Asociației „SPIRITUL DACIEI”.

       După ce am prezentat proiectul nostru în București la două evenimente, am hotărât sa venim și în Brașov deoarece, de aici vom începe să construim ceea ce ne-am propus. Brașovul va fi cel mai apropiat mare oraș de centrul nostru. Și pentru că oamenii din această zonă au adus în ultimul timp o mare contribuție la aducerea în actualitate a istoriei vechi a neamului nostru și ajută la renașterea spirituală și identitară, am hotărât să purcedem în planurile noastre de aici, din Brașov, un oraș încărcat de prea multă istorie și spiritualitate.

      Drept urmare, mă aștept să vină mulți oameni interesați de proiectul asociației SPIRITUL DACIEI din Brașov și din împrejurimi. Vă așteptăm cu drag.

Contributia pentru participare este de :
- 30 lei donație pentru participarea la ziua I prima parte,
- 70 lei pentru participarea la curs adica ziua I partea 2 si ziua II.

Datele de contact pentru înscriere:
- E-mail : gheorghevisu@gmail.com
- Telefoane : 0729137414, 0747671667

Niciun comentariu: